duminică, 25 august 2013

..back to bussines

 
 
Bine v-am regasit!!

Incep prin a-mi cere scuze fata de voi,cei care ati citit postarile mele de pana acum.Nu am mai scris nimic de aproape doua luni, deoarece au intervenit niste schimbari pe plan profesional si am avut o perioada foarte stresanta.Acum lucrurile au intrat pe un fagas normal si in sfarsit am timp sa fac ceea ce imi place...ba chiar am fost si intr-o scurta vacanta timp de o saptamana :)
Am invatat ceva in aceasta perioada din viata mea:e bine sa muncesti si sa iti dai toata silinta pentru a realiza tot ceea ce ti-ai propus sa indeplinesti
 
 
 ,dar ai grija sa nu uiti sa te bucuri de viata!
 
Trebuie sa pastrezi o balanta intre viata personala si cea profesionala,sa nu uiti ca banii nu sunt totul.
 
Nu pot sa spun ca am lucrat prea mult.Indiferent de cat de mult as munci intodeauna voi putea observa pe altcineva care munceste mai mult ca mine si caruia chiar ii place asta.
Depinde de tine sa-ti stabilesti prioritatile in viata.Tu esti cel care hotaraste daca munca sau banii te fac fericit sau nu.

 
Pe mine banii nu ma fac fericita ,dar sunt un instrument care ma ajuta sa obtin lucruri materiale care ma fac fericita.
Orbita fiind de dorinta de a avansa si a castiga mai multi bani,am uitat sa ma bucur de celelalte lucruri din viata mea care de asemenea ma fac fericita.Eram nervoasa tot timpul,stresata,nu ma mai odihneam cum trebuia...nu mai eram eu.
Ca sa ma revansez fata de hubby pentru ca a fost atat de intelegator cu mine si ''mi-a suportat'' toate mofturile,dar si ca sa ma relaxez am plecat o saptamana la mare.Acolo pe sezlong,in timpul sedintelor de bronzat,am avut timp sa meditez la ceea ce vreau sa fac in continuare si la modul in care vreau sa-mi traiesc viata de acum inainte.
Am muncit mult pana acum si doar asa am reusit sa obtin ceea ce mi-am dorit,dar de acum inainte mi-am propus sa fiu fericita!
 
Mi-am propus  sa-mi impart timpul in asa fel, incat sa am timp sa fac si ceea ce imi place nu doar munca.Sa am timp sa ma bucur si de lucrurile pe care mi le ofera viata.
Bybye!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu