luni, 9 iunie 2014

Gel calmant si hidratant BIO-Aloe Cure

 
Va povesteam aici despre o esenta care m-a cucerit de la prima aplicare.
Imi place sa am o piele bronzata,insa mereu pentru a ajunge la nuanta dorita trebuie sa sufar.Imediat dupa expunerea la soare,indiferent de cate produse cu factor de protectie ridicat folosesc,mereu sunt rosie precum un rac.
Pentru ca urma sa incep sa fac plaja,ma asteptam sa ma inrosesc din nou si sa revin la retetele naturale si calmante(iaurtul,comprese cu ceai)pentru a-mi imbuna pielea.In cautarile mele pe site-ul American Global Health Group,LLC am dat de acest gel
care promitea sa fie un gel perfect formulat pentru aplicarea pe pielea uscata sau iritata de la arsuri solare,muscaturi de insecte,taieturi sau zgarieturi, oferind calmare si hidratare in acelasi timp.
Dupa cum spune si numele are o textura de gel.Este incolor si fara miros si vine intr-un ambalaj de forma unui tub confectionat dintr-un plastic foarte flexibil.
 
Acest gel contine 93% suc pur de Aloe Vera Organic.
Este formulat in mare parte din suc de Aloe Vera si de aceea,poate fi folosit fara grija si de fetele care au un ten sensibil.
Pentru efectele antiseptice pe care le are asupra pielii si pentru ca stimuleaza procesul de refacere al celulelor,acest gel ajuta pielea noastra sa se vindece mai rapid si in acelasi timp natural datorita sucului Organic de Aloe Vera.
De asemenea este un real ajutor in lupta impotriva ridurilor.
Am avut ocazia sa merg la plaja imediat dupa ce am intrat in posesia lui si dupa cum ma asteptam,m-am inrosit,nu foarte tare de aceasta data,insa suficient cat sa ma usture pielea si sa-mi strice buna dispozitie.Imediat ce am ajuns acasa,mi-am aplicat acest gel pe piele si imediat am simtit o senzatie racoroasa care mi-a redus semnificativ durerea si senzatia aceea de usturime.
Daca atunci cand aplicam iaurtul aveam aceeasi senzatie pana ce iaurtul se incalzea pe pielea mea...la acest gel am avut aceasta senzatie timp de vreo 3-4 ore.
Acest gel se recomanda de asemenea sa fie folosit pentru hidratarea parului,in cazul unui par uscat si deteriorat.
Pentru ca nu am probleme in aceasta privinta si pentru ca folosesc deja destule seruri si uleiuri pe parul meu,am decis sa nu il incerc pe par.
Il voi folosi cu siguranta de fiecare data cand ma voi intoarce de la plaja,dar si in serile calde de vara,in care voi sta in curte,la tara,sub vie si voi fi ''atacata'' de tantari.
Produsul il gasim la un pret mic as spune eu-28,88 Ron,avand in vedere cate efecte benefice are asupra pielii si parului nostru.
Daca sunteti interesate sa cumparati acest produs,il gasiti pe site-ul
Ati folosit pana acum produse de acest gen?
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu