duminică, 29 iunie 2014

Review:Lapte demachiant lejer & Lotiune tonica hidratanta-gama Apidermin lejer

 
In postarea de aici v-am povestit despre doua produse din gama Apidermin lejer
,pe care am avut ocazia sa le testez si de care m-am indragostit iremediabil.
A venit timpul sa va vorbesc si despre celelalte doua produse din gama si anume:Laptele demachiant lejer
si Lotiunea tonica hidratanta
Ambele produse au un ambalaj simplu,insa foarte eficient fiind suficient de ingust cat sa poata fi introdus cu usurinta in bagajul nostru pentru vacante.Ambalajul este confectionat dintr-un plastic usor dar rezistent,prevazut cu un sistem de dozare perfect:
printr-o simpla apasare a micului capacel,obtinem cantitatea dorita pentru intrebuintare.Ambele produse vin la cantitatea de 150 ml de produs.Singurul lucru diferit la ambalajul acestor doua produse fiind din nou eticheta produselor ca si la celelalte doua din aceasta noua gama.
Acum ca v-am vorbit despre ambalajul lor,sa incep sa va spun si despre modul in care s-au comportat pe tenul  meu.
Voi incepe cu Laptele demachiant lejer:
produsul arata cam asa:
are o consistenta lichida si e foarte ...catifelat!Imi place foarte mult!
Este un demachiant bland, care curata delicat tenul fara sa fie nevoie sa insisti si fara sa fie necesara o cantitate mare de produs pentru a-si face treaba.
Pentru ca este special conceput pentru un ten normal sau mixt ca si intreaga gama de produse,nu am avut probleme cu el.
Tenul meu parca a ''inflorit'' de cand l-am introdus in rutina mea de ingrijire a tenului.
Pielea mea este mai catifelata si mai hidratata dupa demachiere,lucru care ma incanta!
Are un miros fresh,subtil,foarte placut...se simte combinatia untului de cacao cu cea a laptisorului de matca.
Imi place ca pe langa aceste doua ingrediente minunate, mai are in compozitia sa si vitaminele A si E si nu contine parabeni,parafine sau coloranti,lucru care ma face sa il folosesc cu si mai multa incredere.
Este un produs grozav si merita sa il incercati daca aveti un ten normal sau unul mixt ca si mine.Cu siguranta il veti indragi datorita calitatilor sale.
Daca doriti sa-l achizitionati il gasiti aici la pretul de 11,16 Ron,un pret deosebit de mic, avand in vedere calitatile acestui produs.
Lotiunea tonica hidratanta
produsul arata cam asa:
este un lichid incolor,cu acelasi miros fresh si in acelasi timp subtil,de laptisor de matca.
La fel ca si celelalte trei produse din aceasta gama despre care v-am vorbit pana acum,nu contine parabeni,parafine sau coloranti si este special conceput pentru un ten normal sau mixt.
Imediat dupa aplicare am simtit o senzatie foarte placuta,racoritoare si pe langa faptul ca imi curata in profunzime tenul,dupa ce l-am folosit aproximativ trei saptamani pot spune cu siguranta ca tenul meu pare mai...elastic si cu siguranta mai hidratat.
Imi place cum se comporta pe tenul meu si mai ales imi place senzatia aceea racoritoare de dupa aplicarea produsului pe ten.
Produsul poate fi achizitionat de aici ,tot la pretul de 11,16 Ron ca si laptele demachiant.
Recomand cu toata increderea aceste minunate produse!
Multumesc Complexului Apicol Veceslav Harnaj pentru ca mi-a oferit sansa sa testez aceste produse de care,asa cum am mai spus,m-am indragostit iremediabil!
Cu siguranta tenul meu este mai hidratat si mai fericit de cand il rasfat cu aceste produse care contin ingrediente atat de benefice pentru tenul nostru.
Voi ati incercat pana acum produse de la Complexul Apicol?
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu