luni, 20 octombrie 2014

Oriflame-colectia mea II

 
Am inceput aici postarea privind colectia mea de produse de la Oriflame .
Asadar astazi, voi continua cu partea a doua a postarii.
-produse pentru ingrijirea corpului
Pentru hidratarea pielii corpului dar si pentru ca miroase divin,folosesc crema de corp si maini din gama Milk&Honey cu extracte organice din lapte si miere( cea cu capac auriu).
Pentru ca lucrez foarte mult in picioare,aveam nevoie de un tratament pentru picioare obosite .Am ales masca-tratament din gama feet-up ADVANCED ,care m-a ajutat sa obtin o piele catifelata si bine hidratata.Daca aveti nevoie de o crema hidratanta pentru picioare,aceasta este grozava.O recomand cu mult drag.
De asemenea pentru a obtine o piele bine hidratata si catifelata,folosesc uleiul din gama Swedish SPA , pe care l-ati putut observa si in produsele pentru ingrijirea parului.Sunt foarte multumita de efectele sale, atat pentru pielea corpului, cat si pentru minunata mea podoaba capilara.
Stim cu toate cat este de important pentru o femeie sa aiba maini frumoase,ingrijite si cu o piele catifelata.De aceea,folosesc trei creme pentru ingrijirea lor,pe care le rulez in functie de dispozitia mea.Toate miros extrem de placut si imi lasa mainile catifelate.
Prima (cea cu capac rosu), contine extract de cirese si are un miros dulce-acrisor,delicios :))
Crema you dazzle (cea cu ambalaj roz)are un miros deosebit si este preferata mea.Lasa in urma un miros dulce,placut parfumat si degetele catifelate :)
Ultima crema de maini, este cea cu ambalaj cu capacel verde.Este o crema hidratanta si datorita ambalajului ei micut, este perfecta de purtat in geanta.Pentru ca era la oferta,am profitat si mi-am cumparat cinci bucati,pentru a avea mereu in geanta acest produs.
-produse pentru ingrijirea orala
Vazusem in catalog aceste doua paste de dinti din gama Optifresh , care promiteau sa albeasca dintii.Le-am folosit alternativ pe ambele,insa in afara de faptul ca imi curata dintii si lasa o senzatie de prospetime nu am observat ca acestia sa fie mai albi.Voi continua sa le folosesc pana cand se vor termina si in functie de rezultat voi decide daca le voi recumpara sau nu.
-produse de make-up
Mi-am cumparat trusa de pensule din catalogul 13 si sunt foarte incantata de ea.
Imi place ca este atat de micuta.Este perfecta pentru a o purta in geanta.
Urmatorul lucru de care sunt foarte incantata, este trusa pentru sprancene.O folosesc deja de vreo luna si sunt foarte multumita de ea.
Baza pentru machiaj Oriflame Beauty (cea cu ambalaj alb-negru),este o baza excelenta pentru mine(am un ten mixt),insa cred ca ar fi prea mult pentru un ten gras,deoarece este hidratanta.Nu am intampinat probleme de cand o folosesc si o voi recumpara deoarece sunt multumita de ea ,iar raportul calitate/pret este foarte satisfacator.
Mi-am achizitionat si doua corectoare din gama The ONE IlluSkin
-primul este in nuanta Nude Pink si il folosesc in aceasta perioada
-al doilea este in nuanta Fair Light si este putin mai deschis (cu siguranta il voi folosi pe perioada iernii)
Ambele au o consistenta cremoasa si se intind foarte bine pe tenul meu.
Perlele bronzante din gama Giordani Gold imi plac enorm de mult.Datorita lor,obtin un ten frumos nuantat.Eu le am in nuanta Natural Peach.Intentionez sa achizitionez si alte nuante pe viitor.
Tusul-stilou pentru pleoape din gama The ONE il am in nuanta Black,insa imi place si nu prea :)) sunt cam indecisa in privinta lui.
Am ajuns si la capitolul rujuri:
Din gama Beauty Power Shine am o singura nuanta de ruj si anume:Sexy Plum-nuanta mea preferata
Din gama The ONE Power Shine, am de asemenea o singura nuanta:Lustrous Nude.
Din gama Very Me Lip Addict am doua nuante:
-Pink Kiss
-Fresh Peach
Din gama Very Me Lip Addict Soft & Shine am doua nuante:
-Glam Nude
-Vibrant Raspberry
Sunt foarte multumita de rujurile lor,pentru ca toate sunt hidratante.
Si am ajuns si la ultima parte a postarii si anume
-parfumuri
 Sincer nu ma pricep sa descriu parfumurile,dar o sa va spun denumirile lor si preferatul meu:
-apa de toaleta LOVELY GARDEN-un parfum fresh perfect pentru primavara dupa parerea mea
-apa de toaleta FIRE-un parfum floral,delicat
-un alt parfum floral este apa de parfum VIP NIGHT
-preferatul meu:un parfum deosebit, dupa parerea mea este apa de parfum MY RED
Aici inchei postarea colectiei mele de produse Oriflame.
Sper ca v-a placut aceasta postare.Mie mi-ar placea sa citesc astfel de postari ,asa ca va invit si pe voi sa postati colectiile voastre de produse de la o anumita firma.
Daca doriti vreun review legat de un anumit produs dintre cele prezentate mai sus va rog sa-mi scrieti mai jos in sectiunea comentarii.
Sa aveti parte de o saptamana minunata!
Kisses & bybye~

 
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu