marți, 21 mai 2013

accesoriile mele-bratarile

 
Daca acum doua zile v-am aratat o parte din ''tezaurul'' meu, sa continui nu-i asa?
Dupa cum ati putut observa din titlu,astazi voi posta poze cu bratarile pe care le detin.
Iata minunatiile care imi impodobesc ''gratioasele maini" :)
nelipsitele perlute..
aceste trei bratari au fost purtate cel mai des..in functie de tinuta bineinteles
sunt preferatele mele
acestea le-am purtat o data sau de doua ori deoarece fac o ''galagie''
dar..daca vrei sa atragi atentia..sunt extrem de potrivite
mai ales in perioada sarbatorilor de iarna cand vin colindatorii
ii poti acompania cu mult succes :))
bratarile perfecte pentru iesirea in club :) si nu numai..
pe acestea le-am confectionat eu
sa nu va imaginati ca le port pe toate gramada,ci le combin in functie de culori cu alte bratari
urmatoarele trei, din nou se numara printre favoritele mele
aceste trei bratari de plastic le-am primit de la o colega de serviciu
prima bratara cumparata
aceasta mi-a fost daruita de catre sotul meu
Aici se incheie si cea de a doua parte a ''tezaurului''meu.
Nu sunt asa de multe, insa toate imi sunt dragi si sper ca in timp sa-mi maresc colectia.
Astept totusi cu nerabdare sa vad si postarile voastre cu bratarile pe care le detineti :)
Nu-i asa ca sunt curioasa?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu