vineri, 10 mai 2013

I love...

Astazi am ales sa va vorbesc despre un brand cosmetic, foarte drag mie pe care l-am descoperit in urma cu vreo doi ani din intamplare.
Eram la cumparaturi si am intrat in Douglas.Acolo,frumos asezate pe un raft am zarit diferite recipiente cu un continut frumos colorat care mi-a atras privirea...I love...inimioare...ce sa fie oare?(iata ca devin din nou poeta :)) )
M-am indreptat curioasa intr-acolo si am inceput sa citesc etichetele:crema de baie si dus,lotiune de corp,unt de corp,scrub,spumant de baie,gloss,balsam de buze...de toate.Tin minte ca primul tester pe care l-am desfacut a fost untul de corp I love..lemons&limes.Atunci a fost ''dragoste la primul miros'' :))Bineinteles ca nu am rezistat si am inceput sa miros toate testerele de pe acolo.Eram ca un copil lasat intr-o camera plina cu jucarii:nu stiam pe care sa-l miros primul.Desi le-as fi luat pe toate(lacoma ce sa fac?)am ales prima dragoste:un unt de corp lemons&limes,o crema de dus coconut & cream si un mic set travel.Am plecat de acolo extrem de incantata ca si cum as fi gasit o mina de aur.Abia asteptam sa ajung acasa sa probez bunataturile acelea minunate ce asteptau nerabdatoare in plasuta mea :))
Nu cred ca mai e nevoie sa va povestesc cat de mult l-am ametit pe sotul meu cu bucuria mea ca voi incerca aceste produse.Dupa ce am ajuns acasa,am despachetat tot ce era de despachetat,am pus totul la locul lor si tzup in baie.Doar acolo ma astepta paradisul nu?Extrem de incantata am facut un dus,mi-am hidratat pielea cu acea minunatie de unt de corp,necontenind sa le laud in timp ce le foloseam.Ce mai?ma simteam ca si Cleopatra.Dar ce zic eu Cleopatra, eram o adevarata zeita.Invaluita in acele mirosuri grozave care mai-mai ca te faceau sa gusti din acele recipiente, am iesit din baie si am mers in dormitor la sotul meu.Cu un aer triumfator ,i-am intins gratios mana mea spre a mirosi si el acele arome.Asteptam laude acum :))Ca de obicei,cu o privire galesa a inceput si el sa laude acel miros minunat.Ahh eram in al noualea cer!Aceasta a fost prima mea intalnire cu produsele I love..Asa a inceput dependenta:))Da,acum spumantul de baie,gelul de dus I love..sunt nelipsite din baia noastra,atat eu cat si sotul meu cateodata le folosim cu mare placere.Iar untul de corp sau lotiunea I love..isi au mereu locul lor intre produsele mele de ingrijire.
Acum ma bucur de aceasta crema de dus minunata pe care cu greu ma abtin sa nu o gust,caci are un miros delicios

si o mai alternez cu aceasta care e la fel de delicioasa
Pentru ingrijirea corpului folosesc minunata lotiune de corp peaches&cream din care mai am foarte putin :( dar voi recumpara alta cu alt miros delicios :))
si bineinteles ''dragostea''mea e nelipsita
are un miros grozav

Daca nu le-ati incercat pana acum vi le recomand cu mare drag.Cu siguranta va veti indragosti de ele, asa cum am facut si eu.
Cremele de dus fac o spuma atat de fina si de frumos mirositoare...lasand pielea catifelata,iar dupa dus sa-ti rasfeti corpul cu o lotiune sau un unt de corp I love..indiferent cu ce arome iti va lasa pielea hidratata,catifelata ca matasea si cu un miros demential.
Cu siguranta va veti simti minunat!
Va doresc o zi minunata dragele mele!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu