miercuri, 8 mai 2013

Demachiante..

 
Astazi voi povesti despre doua demachiante pe care le folosesc cu placere.
 
Voi incepe cu emulsia cu laptisor de matca Doina.Aceasta este un produs Farmec si ca si toate produsele fabricate de ei nu m-a dezamagit.Este o emulsie care se potriveste pentru toate tipurile de ten dupa cum spun ei si poate fi folosita atat pentru demachiere cat si pentru ingrijirea tenului.
Mi-a fost recomandata de sora mea si bineinteles inainte de a o cumpara am incercat sa aflu cat mai multe despre acest produs,spre a nu fi dezamagita mai apoi.
Laptisorul de matca este o substanta produsa de albinele tinere si consumat doar de catre regina albinelor(matca),bogata in vitaminele A,C,D si E,contine calciu,fosfor,potasiu,fier,cupru,siliciu si sulf,fiind astfel un energizant natural minunat consumat sub forma de fiole sau capsule gelatinoase.Datorita calitatilor sale laptisorul de matca poate fi utilizat  pentru un tratament intern,ajutand foarte mult in combaterea oboselii,stoparea caderii parului si pentru persoanele cu o alimentatie deficitara sau a celor care depun efort fizic.De asemenea este intalnit foarte des in cosmetica.Nu de putine ori il intalnim in diferite retete de masti naturale preparate atat pentru ten cat si pentru par,in diferite creme,balsamuri sau chiar si rujuri,ajutand la intensificarea circulatiei sangelui,atenuand ridurile si ajutand la regenerarea celulelor pielii fiind astfel foarte folositor pentru a vindeca acneea.
Iata ca cei de la Farmec au gandit pentru noi o formula excelenta care nu doar ca ne ajuta sa demachiem ci si sa hranim si sa prevenim in acelasi timp ridurile.Ce poate fi mai minunat de atat?
Se prezinta intr-un recipient precum cel din imaginea de mai jos,la pretul de 4-5 lei si poate fi gasit in farmacii,supermarketuri,iar uneori chiar l-am vazut si prin magazine de cartier.
 
Recipientul contine 125 de ml de emulsie de culoare roz :)
Mie imi place mirosul,e un miros dulce si interesant.Eu am tenul mixt dupa cum v-am mai spus si imi place ca nu usuca pielea dar nici nu ma ramane o pelicula grasa dupa folosirea ei.Imi simt tenul curat si hidratat.Pentru demachiere se recomanda  aplicarea acestei emulsii pe ten urmat de o masare usoara, apoi se indeparteaza cu o discheta demachianta.Pentru fata am folosit aceasta emulsie cu succes si am fost tare multumita,insa nu si in zona ochilor.Am incercat de vreo doua sau trei ori sa ma demachiez si am inceput sa simt mici intepaturi,astfel incat m-am reintors la ''marea mea dragoste'' :)) demachiantul pentru ochi de la Olay.
In privinta recipientului as avea o mica nemultumire fiindca avand o consistenta lichida,curge foarte usor si trebuie sa fii atenta atunci cand doresti sa o folosesti.Totusi avand in vedere pretul si tinand cont de calitatea sa, ma declar multumita de acest produs.
Dupa cum puteti vedea si in imaginea de mai jos mai am foarte putin,urmand sa il recumpar din nou ,acesta fiind cel de-al treilea tub pe care il folosesc.
Daca nu l-ati incercat pana acum vi-l recomand cu placere!
Urmatorul produs despre care doresc sa va vorbesc este: ta daaaaaaaa:)))
Lotiunea demachianta micelara de la Gerovital Plant
Iata ce spune producatorul:
 
Loțiunea micelară este o soluție în care agenții de curățare se aranjează în ansambluri moleculare sferice numite micelii. Având un caracter dual, ”iubitoare de apă” și „iubitoare de ulei”, în contact cu pielea, aceste micelii eliberează alfa-bisabolulul cu remarcabile proprietăți calmante, antiinflamatoare, protectoare și totodată captează în interiorul lor reziduurile de machiaj, sebum și alte impurități de pe suprafața pielii.
Tenul este curățat cu delicatețe în profunzime, iar pielea devine proaspătă și catifelată.

Diferenţa dintre un demachiant clasic şi o loţiune micelară, constă în ingredientele pe care le conţine loţiunea micelară. Mici sfere de micelii în contact cu praful sau sebumul capteză şi absorb murdăria în profunzime fără a usca tenul.
Demachiantul clasic doar şterge murdăria de la suprafaţă fără a o absorbi.

Produsul este testat dermatologic, este fără parabeni şi fără alcool.
 
Ca si in cazul emulsiei cu laptisor de matca Doina,inainte de a cumpara aceasta lotiune demachianta micelara,am cautat sa vad pe internet (desigur,ce ne-am face fara el nu-i asa?)cateva pareri despre acest produs,iar toate cautarile mele m-au facut si mai curioasa sa incerc aceasta lotiune.
Asadar,am cumparat lotiunea micelara si am inceput sa o folosesc.
Ce m-a incantat pe mine foarte mult in folosirea acestei lotiuni micelare este faptul ca nu necesita clatirea tenului cu apa nici inainte nici dupa folosirea ei si faptul ca lasa tenul curat,pregatit pentru aplicarea cremei hidratante.De obicei folosesc aceasta lotiune seara atunci cand ma demachiez,folosind  cam doua dischete demachiante.Fiind foarte incantata de ea sunt acum la cel de-al doilea tub si cu siguranta o voi recumpara mai ales ca este o formula care nu contine parabeni.Un alt plus pe care il are pentru mine aceasta lotiune este faptul ca este produs de Farmec,un brand romanesc.Asa cum v-am spus sunt multe produse de la ei de care ma declar multumita si va voi vorbi despre acestea intr-o postare viitoare.Pana atunci v-o recomand cu drag.Merita sa o incercati.Tubul contine 150 de ml si il gasiti la pretul de 13-15 lei,depinde de unde il cumparati.Produsul poate fii gasit atat in farmacii cat si in supermarketuri.
Pana data viitoare,sa aveti o saptamana minunata!


Un comentariu: