duminică, 26 mai 2013

masca de par

Datorita unui incident nefericit (despre care v-am povestit intr-un post anterior)am inceput sa am mai multa grija de podoaba mea capilara si am inceput astfel sa imi formez un anumit ''ritual de ingrijire".
Speriata de cele intamplate,am inceput sa dau mai multa importanta produselor pe care le folosesc pentru ingrijirea parului,iar acest fapt m-a facut sa mai adaug cateva produse care,din cat am observat eu imi ajuta parul sa creasca mai frumos si mai sanatos.
Asadar,astazi va voi povesti despre un produs pe care il ador si de care nu vreau sa ma mai despart vreodata.
Masca Macadamia Natural Oil

Am aflat despre aceasta masca in timp ce urmaream diferite tutoriale despre produsele de ingrijire a parului,pe care le folosesc alte fete.
Bineinteles,prima oara nu i-am dat mare importanta insa vazand ca este atat de laudata de catre fete,m-am gandit sa-i dau o sansa.Si bine am facut.
M-am hotarat asadar sa o caut.Am gasit-o online si am comandat-o asteptand nerabdatoare sa ajunga la mine si sa o incerc.
Dupa ce a ajuns la mine,foarte incantata am desfacut-o si am fost placut impresionata de mirosul sau dulce(extrem de laudat de catre fetele ale caror tutoriale le urmarisem).
Masca arata asa:

si contine o combinatie de ulei de macadamia si ulei de argan,impreuna cu ulei de arbore de ceai,ulei de musetel,aloe si extract de alge tinere care ajuta foarte mult la reconstructia firului de par.
Iata deci,aceasta masca contine numeroase ingrediente benefice pentru parul nostru.
Sa va spun acum cum am folosit-o:dupa ce mi-am spalat parul si l-am clatit bine,am aplicat aceasta masca cremoasa si mi-am prins mai apoi parul cu o clama,lasand-o asa  vreo 10 minute,timp in care mi-am exfoliat pielea corpului.
Dupa ce am terminat cu acest procedeu,mi-am clatit bine parul care in urma aplicarii mastii era acum foarte moale si fin ca matasea.
Dupa ce mi-am uscat parul ,acesta arata grozav,cum nu aratase dupa nici o alta masca folosita.Parul meu arata foarte bine hranit,moale si stralucitor.Eram atat de fericita ca am ales sa ii dau o sansa acestei masti si in plus,un lucru pe care am uitat sa il precizez este ca parul meu mirosea la fel de placut si a doua zi.Alt lucru placut pe care l-am observat dupa folosirea acestei masti a fost ca imi puteam pieptana parul mul mai usor.Se descalcea foarte usor.
Trebuie sa va mai spun ca nu este necesara o cantitate mare de produs pentru ca acesta sa isi faca efectul,iar masca nu este recomandata a se folosi atat de des,dupa cum scrie pe eticheta doar 1-2 ori pe saptamana.Dupa cum am incercat-o,eu spun ca este suficient daca o folositi o data pe saptamana.
Intentionez acum sa incerc si uleiul de par din aceeasi gama,dar asta o voi face dupa ce voi termina uleiul  pe care il folosesc momentan.
Iubesc aceasta masca si v-o recomand cu mare drag,merita sa o incercati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu