luni, 27 mai 2013

serul cu cristale Ozone

 
Buna fetelor!
Imi place tare mult sa am un par frumos si sanatos(cred ca toate ne dorim acest lucru)si de aceea incerc sa am mare grija de el.
Am decis astazi sa va spun despre un alt produs destinat ingrijirii parului de care eu ''m-am lipit'' imediat.
De fiecare data cand mergeam la coafor,am observat ca Ramona(draguta doamna care se ocupa de podoaba mea capilara)imediat dupa spalarea parului imi aplica un ulei in par,care il facea mai fin si care ajuta tare mult la descalcirea acestuia.Bineinteles am intrebat ce produs foloseste si mi-a spus ca este un ser profesional cu cristale lichide.Vazand ca sunt interesata mi-a spus ca daca doresc imi va comanda si mie unul.Am acceptat foarte incantata,iar peste o saptamana am intrat in posesia acestuia.
produsul arata asa
are o culoare aurie
si un miros dulce,minunat.
Iata cum il folosesc eu:-imi spal parul cu sampon sau cu sapunul moale Hofigal
                                    -aplic balsamul sau masca
                                    -clatesc bine iar apoi stau cu parul infasurat in prosop macar 10 min
                                    -incep sa piaptan parul incepand de la varfuri pana ajung la radacina cu un piaptan cu dinti lungi si rari
                                    -pun in palma cam 2-3 picaturi din acest ser apoi aplic pe parul umed

 Dupa ce am aplicat acest ser,stau asa cam 5 minute apoi aplic un spray de protectie impotriva caldurii si il usuc cu feonul.
 Nu isi pastreaza mirosul decat 2-3 ore de la aplicare,insa face parul foarte matasos,usor de descalcit si nu incarca parul,previne despicarea varfurilor,hidrateaza parul si ii confera elasticitate.
 Am observat ca parul meu are acum un luciu sanatos,iar faptul ca il face sa fie atat de fin si de placut la atingere nu poate decat sa imi provoace o dependenta fata de acest produs.
Il folosesc deja de 4 luni si abia am ajuns la jumatate,insa cu siguranta cand se va termina voi cumpara altul.
sticluta contine 100 ml de produs
Daca sunteti interesate sa incercati acest ser cu cristale lichide despre care v-am povestit pana acum,am cautat pe internet sa vad daca il gasesc online.L-am gasit pe site-ul acesta,unde puteti gasi multe alte produse profesionale.Asadar iata-l aici  la pretul de 88,99 lei.

Daca il incercati,sunt tare curioasa sa citesc si parerea voastra.
De curand am inceput sa folosesc si un balsam de par cu extract din plante medicinale din aceeasi gama de produse.Astept sa il mai folosesc de vreo cateva ori pentru a-mi forma o parere,iar mai apoi voi face o postare si despre acest produs.
sooo..pana data viitoare bybye girls!!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu