luni, 26 mai 2014

Balsam de par leave-in Gliss Ultimate Volume

 
 
 
Va povesteam in postarea aceasta cum am inceput eu sa am mai multa grija de parul meu.
Desi acea perioada dificila a trecut acum,eu continui sa imi ingrijesc parul cu o multime de produse care il ajuta sa fie frumos si sanatos.
Unul dintre aceste produse este si balsamul leave-in de la Schwarzkopf-Gliss Ultimate Volume.
Am auzit multe lucruri bune despre el,iar asta ma facut curioasa si mi-am zis sa-l incerc.Am ales balsamul pentru par fin,fara volum si deteriorat,deoarece consider ca parul meu are nevoie de mai mult volum.
Balsamul are un ambalaj foarte practic,care pulverizeaza o cantitate suficienta pentru fiecare apasare.La prima impresie,balsamul arata precum un demachiant bifazic.La fel ca si acesta din urma si balsamul trebuie agitat inainte de folosire,doar ca dupa aceea nu se vad ''bulinutele'' acelea de ulei ca la demachiante,ci arata cam asa:
 
Iata ce spune producatorul despre acest produs:

  • Imbunătăţeşte pieptănarea imediat
  • Pentru păr rebel
  • Nu încarcă părul


  • BALSAMUL EXPRESS ULTIMATE VOLUME face părul imediat mai uşor de pieptănat şi îl îngrijeşte fără să-l încarce. Formula ce conţine colagen marin lichid îngrijeşte părul fără să fie nevoie de clătire.

              Iata si parerea mea despre acest balsam:
    Pentru ca este un balsam de par leave-in lichid,are un mare plus din partea mea,deoarece am folosit  balsamuri leave-in cremoase care imi incarcau parul foarte tare.
    Imi place ca are un miros placut,dulce,nu foarte intens,care se mentine in par aproximativ 5 ore de la aplicare,dar care totusi nu se amesteca cu mirosul parfunului pe care il port.Dupa ce imi spal parul,il infasor intr-un prosop si il tin asa cam 5 minute dupa care,pulverizez acest balsam pe toata lungimea parului si imi trec degetele prin el pentru a distribui produsul pe toata lungimea firelor de par.Imi face parul mai matasos si nu mi-l ingrasa.De asemenea am mai observat ca parul meu luceste in bataia razelor de soare.In privinta volumului...nu stiu ce sa zic...nu am observat schimbari.
    Sunt multumita de acest produs si Da!! L-as cumpara din nou...de fapt...il voi cumpara din nou.
                 Ati incercat acest balsam?Cum vi s-a parut?


    

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu