miercuri, 14 mai 2014

Cu ce ma rasfat vara asta?

Totul a inceput intr-o seara calduroasa de August.
Ma aflam in concediu la mare, impreuna cu prietenele mele.Urma sa petrecem un concediu linistit,numai noi fetele.Andreea,Diana,Maria si eu...Alina...Alina cea timida si mereu tacuta.Aveam planul bine stabilit,inca de cand am plecat de acasa: plaja,shopping si multa balaceala.Ceea ce nu stiam cand am plecat de acasa,era faptul ca in urma acestui concediu viata mea urma sa se schimbe.
Primele patru zile au trecut foarte repede.Am facut plaja,ne-am balacit,am facut cumparaturi, am povestit ca fetele despre toate nimicurile si am ras, cat pentru doua saptamani.Insa toate acestea aveau sa dispara pentru mine, in momentul in care Diana ne-a anuntat ''fericita'' veste:
-Fetelor ,tocmai am vorbit la telefon cu Andrei(iubitul ei), si mi-a spus ca nu rezista fara mine si vine si el aici!!Va dati seama ce mult ma iubeste?Ahh..abia astept sa-l revad..
-Cum?Acum?Pai nu era vorba ca vom petrece o saptamana numai noi,fetele? a intrebat Maria la auzul acestei vesti.
-Lasa-i draga,(a sarit repede Andreea)ca astia doi,mor unul fara celalalt!
Am inceput sa radem si am abandonat cu toate subiectul,sarind in valurile racoroase ale marii.
Ziua aceea a trecut si iata ca dimineata,Andrei a sunat ca este jos la receptie.Pe cat de bucuroasa a coborat,pe atat de bosumflata s-a intors Diana noastra.Se pare ca Andrei venise insotit de doi prieteni si nu mai aveau loc sa se cazeze la hotel,insa avea sa caute in alta parte si sa ne intalnim pe plaja.
Sorin si Bogdan,erau cei doi prieteni cu care venise Andrei la mare.Am facut cunostinta si apoi ne-am vazut de ale noastre lasand ''porumbeii'' sa se bucure de revedere.
Intoarse la hotel,Diana ne-a ''servit'' o alta veste grozava:
-Fetelor,diseara vom lua cina cu baietii la restaurantul...
Nici nu mai auzeam de nervi.Pai dupa ce ca ii venise iubitul cu inca doi baieti desi vacanta era programata numai pentru noi fetele,acum ma mai obliga si sa iau cina cu ei!
M-am gandit ca nu are rost sa imi stric vacanta si sa mergem totusi.
Cand sa ne pregatim,observ cu stupoare ca mi-am uitat ondulatorul acasa.Buclele mele!!!Maria insa,m-a linistit imediat:
-Alina nu te panica,imi spuse ea razand,am aici un ajutor de nadejde.Si scoase triumfatoare din geanta ondulatorul ei profesional .
Mi-a facut niste bucle superbe,cum imi faceam doar la coafor.Am imbracat frumoasa mea rochie lunga,alba,vaporoasa simtindu-ma ca o diva.Bronzata,rochia alba,parul negru buclat...
Nici daca s-ar fi ocupat de mine o armata de stilisti nu eram asa de incantata.
Andrei a venit dupa noi si ne-a condus la restaurant.Aici am dat ochii din nou cu Sorin si Bogdan.
Pe parcursul cinei,am avut timp sa-i cunoastem pe baieti mai bine.Cel care mi-a atras atentia ,a fost Bogdan.Student ca si noi,se vedea ca e mai linistit.Nu am povestit prea multe cu el, insa mi s-a parut un baiat interesant.
Seara s-a incheiat rapid si am aflat cu parere de rau,ca baietii urmau sa plece dis de dimineata.Venisera pentru o zi la mare,doar pentru ca Andrei sa se intalneasca cu Diana.Desi cand am aflat ca vin m-am enervat,cand am aflat ca urmau sa plece imi parea rau, pentru ca imi doream sa-l cunosc mai bine pe Bogdan.
Dupa cina,am iesit la o plimbare pe faleza.Buclele mele ''dansau'' usor la orice miscare.Ma simteam si eram frumoasa!!Iar Bogdan observase asta.
Aveam sa aflu acest lucru de la Diana,dupa ce ne-am intors din vacanta:
-Alina, sa stii ca Bogdan l-a ametit cu intrebarile pe Andrei al meu!Se pare ca ii place de tine si ar vrea sa te intalneasca.Sa ii dau numarul tau?
Si mie imi placuse Bogdan si vroiam sa il cunosc mai bine.Era exact asa cum imi placea mie:inalt,brunet si cu ochii verzi.
Am acceptat sa ii dea numarul si ne-am intalnit.O data,de doua ori...
Ne tot intalnim de doi ani si jumatate,iar de Revelion m-a cerut in casatorie!
Intre timp mi-am cumparat ondulatorul :))Se pare ca buclele mele m-au ajutat sa-i atrag atentia.
Vara aceasta in August, voi imbraca din nou rochia alba.Dar va fi o rochie de mireasa.Vom merge apoi in ''saptamana de miere'' in locul unde ne-am cunoscut si acum ca am propriul meu ondulator profesional,imi voi reface buclele cu care mi-am cucerit sotul.Vara aceasta se pare ca voi fi foarte rasfatata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu