luni, 19 mai 2014

Dove purely pampering -lotiune de corp

 
Astazi o sa fac un review la lotiunea de corp de la Dove-purely pampering cu extract de migdale si parfum de hibiscus.
Stim foarte bine ca extractul sau uleiul de migdale e foarte benefic pentru pielea noastra,hranind pielea,facand-o neteda si moale,intarziind procesul de imbatranire.Si cum noi toate vrem sa avem mereu o piele catifelata si ingrijita,fara semne ale imbatranirii,iata ca Dove vine in ajutorul nostru cu aceasta lotiune.
Imi place sa folosesc zi de zi dupa dus,unturi sau lotiuni de corp,depinde de anotimp.Toamna si iarna imi place sa-mi hidratez pielea cu unturi cremoase de corp, iar primavara si vara,ma rasfat cu lotiuni mai usoare, dar care de asemenea imi hidrateaza pielea.
Am mai folosit lotiuni de corp de la Dove si am ramas placut impresionata de felul in care imi lasau pielea catifelata,insa imi place sa incerc mereu produse noi si de aceea de vreo cateva luni am tot incercat altele.Luna aceasta m-am hotarat sa ma reintorc la Dove si mi-am ales aceasta lotiune deoarece am folosit si gelul de dus din aceasta gama si mi-a placut foarte mult.
Ca si celelalte lotiuni de la ei si aceasta s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele.O folosesc in fiecare zi dupa dus,iar parfumul se mentine pe pielea mea inca vreo 4-5 ore de la aplicare.Imi hidrateaza foarte bine pielea,nu lasa o pelicula uleioasa astfel ca pot sa ma imbrac imediat,fara sa imi fie teama ca imi manjesc hainele,iar pielea mea miroase minunat.Are un parfum dulce,foarte placut incat,cu greu te poti abtine sa nu gusti din produs :))
Produsul are o textura densa,insa imediat ce il aplici pe piele se intinde foarte usor nefiind necesar sa aplici un masaj dur.
Imi place totdeauna sa pozitionez produsul invers
pentru ca este o lotiune mai densa si mi se pare ca produsul iese mai greu.
Mi-ar fi placut mai mult daca era un ambalaj cu pompita.Puteam astfel sa dozez mai usor cantitatea de produs de care am nevoie.Acesta este singurul minus pe care il pot gasi la acest produs,insa nu ma deranjeaza foarte tare si cu siguranta il voi  recumpara.Ambalajul contine 250 ml de produs si il gasiti la pretul de ~22 lei.
Ati incercat pana acum acest produs?
Ce parere ati avut despre el?
Cam atat pentru astazi,sa aveti parte de o saptamana minunata!
 

Bybye~
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu