sâmbătă, 17 mai 2014

Servetele demachiante

 
In mod normal ma demachiez cu laptele demachiant de la L`Oreal(caruia ii voi face un review in curand)sau cu lotiunea micelara Gerovital Plant de la Farmec(careia i-am facut un review aici),insa in serile cand sunt prea obosita sau daca am avut un machiaj mai usor in ziua respectiva,folosesc servetele demachiante.
Astazi o sa fac o comparatie intre trei feluri de servetele demachiante pe care le folosesc.Imi plac toate trei,insa m-am hotarat sa fac o comparatie intre ele pentru a va putea explica mai bine care dintre ele mi se pare ca se potriveste tenului meu mixt.
Toate trei au plusurile si minusurile lor,toate trei imi curata foarte bine atat tenul cat si machiajul ochilor ,insa in acelasi timp fiecare tip de servetele e diferit in felul sau.
Cele trei tipuri de servetele sunt cele de la Nivea,cele de la Farmasi si cele de la Elmiplant.
Voi incepe cu cele de la Nivea pentru ten normal si mixt,pe care le folosesc  de ~ un an si jumatate si la care revin mereu cu drag deoarece indeparteaza machiajul eficient si nu imi usuca tenul.De asemenea sunt imbogatite cu vitamina E si miros foarte placut.Sunt foarte placute la atingere,fine si imbibate cu suficient produs,astfel incat daca nu port un machiaj''greu'',un singur servetel imi este mai mult decat suficient pentru a indeparta machiajul.Ambalajul este conceput cu un actibild pe care il puteti lipi la loc si astfel restul servetelelor nefolosite se vor pastra umede fara nici o problema.
Un pachet contine 25 de servetele demachiante si il gasiti atat in farmacii cat si in supermarket-uri la pretul de~14 lei.
Din pacate in urma cu trei zile am folosit ultimul servetel si inca nu am apucat sa le recumpar pentru a le putea posta o fotografie aici.
Sa continuam asadar cu servetelele demachiante de la Farmasi,
care sunt pentru toate tipurile de ten si care pe langa vitamina E, mai contin si Aloe Vera.Ca si cele de la Nivea sunt fine si curata atat machiajul tenului cat si cel al ochilor.
Sunt indeajuns de umede si simti ca revigoreaza placut tenul,dar au tendinta de a se usca mult mai repede.Ambalajul acestora este conceput tot cu un actibild care poate fi lipit la loc,insa parerea mea este ca daca ati inceput acest pachet de servetele,sa continuati sa-l folositi pana la sfarsit din cauza ca se usuca.Se potrivesc tenului meu mixt,curata bine si nu usuca tenul.Pentru a ma demachia trebuie sa folosesc doua servetele fata si dos,deoarece acestea sunt mai mici decat cele de la Nivea.Mie mi se pare ca miros a sapun,dar asta nu ma deranjeaza pentru ca nu e un miros foarte puternic.Le folosesc de aproximativ 5 luni si le voi recumpara,deoarece mereu port in geanta un pachet,fiind destul de mic,uneori le mai folosesc si in loc de servetele umede pentru a-mi curata mainile .Un pachet contine 20 de servetele si il gasiti la pretul de ~2 lei.
Servetelele demachiante de la Elmiplant pentru ten normal si mixt,
contin ca si celelalte doua tipuri de servetele demachiante, vitamina E si pe langa aceasta,nectar de gutuie.Au o textura cu bulinute,
diferita fata de celelalte doua,insa curata fara nici o problema atat machiajul tenului cat si cel al ochilor.In ciuda texturii ''imbulinate'' :)) sunt foarte fine si bine imbibate cu produs,hidratand tenul.Au un miros placut,dulce-acrisor de gutuie proaspat culeasa din copac.Ambalajul este la fel ca si la celelalte doua.Un pachet contine 25 de servetele si il gasiti la pretul de ~9 lei.
Am scris aici parerea mea sincera despre aceste produse si cum s-au potrivit ele tenului meu.Bineinteles fiecare dintre noi suntem diferite si unele produse la unele ni se potrivesc,la altele nu.Voi ati incercat vreunul dintre aceste tipuri de servetele?Ce impresie v-au facut?
Sa aveti parte de un sfarsit de saptamana minunat!
Bybye~
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu