miercuri, 14 mai 2014

Fa-Luxurious Moments

 
Un colt de rai intr-un tub de 250 ml!!
De foarte mult timp folosesc deodorante de la Fa ,insa
nu am mai incercat pana acum nici un gel sau vreo crema de dus de la aceasta marca,componenta din divizia de beauty care a companiei Henkel .Rau am facut!!
Am primit de la sora mea saptamana trecuta, crema de dus Fa-Momente luxuriante cu parfum de panselute.Ea deja era extrem de incantata de ea si s-a gandit sa imi cumpere si mie,stiind cat ador gelurile si cremele de dus.
Atunci cand am deschis capacul pentru a mirosi continutul tubului,m-am gandit instant la dusul meu de seara in care imi voi invalui pielea cu acel parfum relaxant.
Trebuie sa va spun ca pentru mine,dusul de seara e momentul meu de rasfat suprem.Ce poate fi mai placut decat ca dupa o zi incarcata,sa faci un dus care sa te relaxeze inainte de un ''somnic pufos'' ?
Abia am asteptat sa se faca seara pentru a putea incerca acea crema de dus.
 
Face o spuma bogata si cremoasa care iti invaluie trupul intr-un parfum divin,lasand in urma o piele curata,hidratata si foarte catifelata.
Are o culoare interesanta-violet sidefat
si trebuie sa va spun ca nu este necesar sa folositi o cantitate mare de produs, deoarece face o spuma densa si abundenta.
Au ales denumirea perfecta pentru acest produs,pentru ca intr-adevar am petrecut momente luxuriante folosindu-l.
Aceasta crema de dus pur si simplu m-a vrajit!O ador si nu cred ca ma voi desparti prea curand de ea.
Am cautat sa vad daca mai sunt si alte arome atat de speciale si am descoperit o alta minunatie:Fa-Momente mistice,cu unt de shea si parfum de floarea pasiunii.Nu-i asa ca suna extrem de tentant?
Sora mea a incercat deja si aceasta crema parfumata.Trebuie sa o incerc si eu!!
Voi ce produse folositi de la aceasta marca?
Ati incercat aceste creme de dus?
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu