duminică, 11 mai 2014

vesti bune pentru podoaba noastra capilara

 
Va povesteam aici despre o masca deosebita,care mi-a ajutat parul sa devina foarte bine hranit,moale si stralucitor-un par sanatos.
Am descoperit aceasta masca datorita youtube-ului.Vazusem acolo o gramada de fete care laudau acest produs miraculos pentru par: masca Macadamia Natural Oil.
Pentru ca aveam mare nevoie de ajutor in ingrijirea parului si pentru ca imi doream sa am din nou un par des si sanatos dupa ce il neglijasem atata amar de vreme, am decis sa caut aceasta miraculoasa masca sa o cumpar.
Imediat ce am desfacut coletul,am ridicat in mana triumfatoare faimosul produs.Dupa ce am desfacut capacul si am inlaturat folia protectoare....ma aflam intr-o lume de poveste,invaluita in mirosul dulce-acrisor de flori proaspat inflorite,un miros unic,foarte placut.
Folosesc si acum aceasta masca, pentru ca este singura care mi-a oferit rezultate de la prima folosire,pentru ca ador sa imi simt parul atat de frumos parfumat.
Desi mi-am propus sa incerc si uleiul de par de la Macadamia Natural Oil ,inca nu am avut ocazia.
Am avut insa marea surpriza sa descopar ca acum produsele Macadamia Natural Oil au aparut oficial si in Romania!!!
O veste minunata care ma bucura foarte mult.De acum voi avea acces si la alte produse Macadamia Natural Oil ,produse care cu siguranta imi vor mentine un par frumos parfumat si sanatos datorita ingredientelor sale esentiale:uleiul de argan si uleiul de nuca de macadamia.
Daca doriti sa fiti la curent cu alte stiri legate de aceste minunate produse puteti urmari pagina lor de facebook .
Deja mi-am facut un mic Wishlist :
-balsamul flawless-un balsam 6 in 1 de curatare a parului,care
promite sa reduca timpul de uscare si sa dea volum parului,eliminand efectul de incretire
-peria plata cu peri de mistret 100%
Sper sa reusesc sa achizitionez aceste produse deoarece mi le doresc foarte mult.
Ati incercat pana acum produse Macadamia Natural Oil?
Ce impresie v-au facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu