duminică, 2 iunie 2013

Avon ExtraLasting

Buna fetelor!!
Astazi vreau sa fac un review pentru doua rujuri de la Avon.
Este vorba despre rujurile din gama Extra Lasting care promit o rezistenta pe buzele noastre de pana la 8 ore.
Rujurile acestea si-au avut aparitia pe parcursul mai multor cataloage pana sa-mi doresc si eu sa intru in posesia vreunuia dintre ele.
Ce m-a facut pe mine sa imi doresc unul?Ei bine,culoarea unuia dintre ele pe care am observat-o pe buzele unei colege.
Asadar,dupa ce am intrebat-o ce ruj a folosit mi l-am comandat si eu pe acela si inca unul in plus.
acestea sunt in nuanta totally twig si forever pink
hmmm..nu se vad prea bine in poza aceasta.. asa ca iata cateva swatch-uri
 
rozul acela frumos este nuanta forever pink,iar nuanta aceea caramizie este totally twig
Primul ruj incercat a fost bineinteles forever pink pe care il ''ochisem'' la colega mea.
Are un miros dulce-acrisor care imi place tare mult,este un roz placut, usor de aplicat pe buze,lasand in urma sa un luciu frumos,nu foarte intens si buze moi si hidratate.
Promite o rezistenta de pana la 8 ore,iar eu sunt de parere ca exact asa este atata timp cat nu mananci nimic.Altfel,se pierde culoarea exact ca si in cazul oricarui alt ruj.
Pe buzele mele a rezistat aproximativ 5-6 ore,insa dupa cum v-am spus imediat ce dupa ce am luat masa,rujul a trebuit reaplicat.
In cazul rujului in nuanta totally twig,impresiile mele raman neschimbate cu exceptia hidratarii.Dupa aplicarea acestuia am observat o hidratare putin mai intensa decat in cazul nuantei forever pink,insa cele doua se comporta la fel pe buze dupa aplicare.Ce as mai avea eu de adaugat la impresia despre aceasta nuanta este faptul ca mi se pare o culoare foarte potrivita pentru toamna-iarna.
Eu le-am  cumparat cu 8,99 lei dar dupa cum am aflat de la reprezentant, pretul difera de la catalog la catalog fiind intre 8,99 lei si 12,99 lei.Tot ce pot sa va mai spun este ca mie imi plac si ca imi voi mai comanda si alte nuante,iar daca nu le-ati incercat pana acum eu zic ca merita sa le dati o sansa.
Bybye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu