duminică, 23 iunie 2013

ceai verde cu aroma de vanilie

V-am povestit aici despre efectele benefice ale ceaiului verde asupra organismului nostru si v-am spus de asemenea despre noul ceai descoperit.
Astazi vreau sa va dezvalui un ceai nou,tot de la Lord Nelson si cumparat tot din Lidl .Am facut o pasiune pentru ceaiurile acestea si am de gand sa le incerc pe toate.
 In cutie gasim 25 de pliculete,iar fiecare pliculet contine 1,75g de ceai verde aromat.Pretul acestei cutii de ceai este de 5 lei.
Dupa cum puteti observa,pliculetele au snurulet atasat si sunt ambalate individual.
Atunci cand am turnat apa fierbinte peste pliculet,un miros minunat de vanilie s-a raspandit in bucatarie (si o pofta de fursecuri "m-a lovit" instant).
L-am lasat la infuzat 4 minute asa cum scrie pe cutia in care vin ambalate pliculetele si am asteptat cuminte :)
 
Are un gust dulceag si placut.Eu l-am baut neindulcit (asa prefer de obicei ceaiurile),insa pentru cei care prefera ceaiurile mai dulci cred ca o lingurita de miere este mai mult decat suficient.
Acum ca l-am incercat si pe acesta,urmeaza ceaiul verde cu aroma de lamaie tot de la Lord Nelson bineinteles :)
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu