luni, 10 iunie 2013

Cleopatra

 
Saptamana trecuta am primit cadou o lotiune hidratanta pentru corp si un gel de dus.
 
Astazi am decis sa va spun si voua despre ele pentru ca pe mine m-au cucerit total.
Va povesteam aici cum am ajuns de la folosirea unor produse sa ma simt precum Cleopatra sau chiar mai bine decat ea.
Iata ca acum am intrat in posesia unor produse pe al caror ambalaj chiar scrie Cleopatra si care m-au impresionat foarte placut.
Voi incepe prin a va povesti parerea mea despre lotiunea de corp.
 
Contine aloe vera si vitamina E si este parfumata.Dupa ce am folosit aceasta lotiune,nu am mai simtit ca ar mai fi nevoie sa adaug parfum,mirosul ei fiind destul de puternic.Iar ceea ce m-a impresionat a fost faptul ca si-a mentinut mirosul constant vreme de 9-10 ore.
Este o lotiune care hidrateaza intens,lasand pielea minunat de catifelata si placuta la atingere pe langa mirosul divin.
Am hotarat sa o folosesc doar seara dupa dus,iar pentru dimineata nu pot renunta la mult iubitul meu- I love lemons&limes(v-am spus ca mi-a creat o stare de dependenta).
Dar sa revin la Cleopatra :)).Lotiunea aceasta are o textura onctuoasa si densa de culoare alba
si am observat de asemenea ca nu este necesara folosirea unei cantitati mari de produs pentru a-ti hidrata pielea corpului.
Singurul lucru care nu imi place legat de aceasta lotiune este ambalajul care desi arata elegant cu capacelul acela auriu, este destul de dificil de dozat cantitatea necesara.Avand o consistenta densa ,produsul iese destul de greu din acest ambalaj.
Mi-ar fi placut enorm daca avea pompita.Ar fi fost mult mai usor de folosit.
Per total sunt multumita de acest produs si l-as cumpara daca il voi gasi pe vreun site.
Acum sa va spun cateva cuvinte si despre gelul de dus.
Este un gel de dus cremos cu un ph neutru, care contine 1/3 lapte de corp, care nu doar curata pielea ci o si hidrateaza in acelasi timp.Are acelasi miros ca si lotiunea despre care v-am vorbit mai inainte si face o spuma incredibil de catifelata(are un mare plus de la mine pentru asta).La fel ca si in cazul lotiunii,nu trebuie folosita o cantitate mare de produs deoarece se intinde foarte usor si face o spuma grozava.E un adevarat rasfat sa folosesti acest gel de dus.Si ambalajul acestuia este unul practic,astfel incat pentru a ajunge la produs nu trebuie decat sa tragi putin de o parte a capacului.
Daca pe locul 1 in preferintele mele se afla gelurile de dus de la I love.. Cosmetics,cu siguranta gelul acesta ocupa locul 2.
Am uitat sa mai precizez un lucru..aceste doua produse nu contin parabeni.
Ati incercat pana acum vreunul dintre aceste doua produse?Daca le-ati incercat,care este parerea voastra despre ele?
 
 
 
 


3 comentarii:

  1. Buna,eu am folosit o perioada gelul de dus,dar nu l-am mai gasit.Il caut din 2011...il aduceau cei de la Sensiblu,dar au renuntat.Ti-as fi recunoscatoare daca m-ai putea indruma catre cineva care comercializeaza .
    Le recomand cu toata increderea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Din pacate nu iti pot spune unde sa le gasesti..asa cum am scris in acest post,le-am primit cadou de la o prietena care venise din Germania.Mi-au placut tare mult aceste produse si cu siguranta le-as cumpara.Daca afli cumva unde se pot gasi,te rog sa ma anunti si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună aş dori set dacă mai aveti pe sait vă multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere