joi, 6 iunie 2013

Gel anticelulitic-Cellufight

 
Si eu,ca si marea majoritate a femeilor de altfel ,imi doresc un produs minune care sa ma scape definitiv de celulita fara prea mari eforturi.
Vine vara!!Sunt doua cuvinte care pe langa faptul ca ne aduc o mare bucurie numai cand ne gandim la zile insorite si mult asteptatul concediu,declanseaza panica.Daaa ati citit bine panica!Vine vara,mergem la plaja,celulita,sunculite....ahhhh cate probleme.Daca pana acum nu te-ai tinut de un program regulat de exercitii care sa-ti lucreze in special partile "cu probleme",daca nu te-ai alimentat corect facand abuz de dulciuri,sucuri,si mancaruri cu grasimi,poate din cauza stresului sau din cauza unor dereglari hormonale,putem observa cum celulita s-a instalat frumos pe fesele si coapsele noastre.



Ei bine...de instalat, s-a instalat rapid insa pentru a scapa de ea sau macar sa o faci mai putin vizibila este mai greu.Credeti-ma celulita asta adora tare mult fesele si coapsele doamnelor
.
Desi fac sport cat de cat regulat si nici nu sunt mare fan al meselor bogate in grasimi,nu pot renunta la dulciuri.Poate din cauza asta sau cine stie din ce alt motiv insa celulita nu m-a ocolit.Cum putea ea sa renunte si sa nu se aseze atat de comod pe picioarele mele? 
Acum vreo luna am achizitionat gelul anticelulitic pentru drenaj de la Elmiplant.
 Iata ce ne spune producatorul:
Gelul pentru drenaj Cellufight are un efect intens, ajutand la reducerea excesului de apa si permitand astfel eliminarea toxinelor si reducerea vizibila a celulitei.
Cellufight este un cocktail exotic si indraznet de ingrediente anticelulitice naturale.
Continand de 2-3 ori mai multa cafeina decat cafeaua sau ceaiul, Guarana activeaza metabolismul si dreneaza toxinele din tesuturi. Algele Marine actioneaza asupra depozitelor de grasime, reducand aspectul de "coaja de portocala", in timp ce Piperul Negru are efect termic, ce stimuleaza micro-circulatia.
- Circumferinta coapsei este redusa cu 1 cm dupa 1 luna de utilizare (rezultat mediu; testat clinic pe 18 femei)
- Reduce vizibil aspectul de "coaja de portocala"83% (testat pe 18 femei, dupa 2 luni de utilizare).

Si acum parerea mea:
 
-este un gel roz,care patrunde foarte usor in piele
-se simte destul de puternic mirosul piperului,insa mie imi place
-dupa aplicare la vreo 5 minute..pielea se inroseste destul de tare si simti o usoara incalzire  in acea zona(sunt efecte normale dupa cum scrie pe ambalajul produsului si dispar la scurt timp)
-am observat de asemenea ca pielea mea a devenit mult mai catifelata si parca se observa si mici modificari la aspectul celulitei
Am mai cumparat un gel din acesta pentru ca vreau sa fiu sigura ca intr-adevar celulita pierde teren si nu doar mi se pare.
Asadar dupa ce il voi termina si pe acesta voi reveni cu un update sa va spun cum se prezinta ''minunea''
Daca doriti sa-l achizitionati il gasiti in diverse supermarket-uri si chiar si online.
Ambalajul contine 200 ml de produs la 19 lei.
 
 
 
A mai trecut o luna de cand folosesc acest produs,si..da,face ceea ce promite!
Nu numai ca imi lasa pielea catifelata,dar am si observat  cu mare bucurie ca ''faimoasa coaja de portocala'' incepe sa se retraga.Cu siguranta il voi recumpara,fiind foarte multumita de el.

 

 

 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu